Purple Heart Background En bra msp-blogg att läsa! (:: Varning!

tisdag 10 juli 2012

Varning!

Inte för att jag tänker blogga mer efter det här innan jag har fått 3 kommentarer, men bara för att varna er!! Det har kommit en hackare och hon är ofta inne i silver chatroom, så gå inte dit!!! Bildbevis:


En annan sak: Ser ni henne på skärmen, skriv INTE in erat *** för då ser hon det!!! En vidio om hur det här började:



Inte för att skrämmas men vill bara varna er.. Hoppas verkligen inte att jag blir hackad..



//Eran Elin som bara kommer med ett tillfälligt inlägg

P.S Ni kan fortfarande göra så att jg börjar blogga igen, bara jag får minst 3 kommentarer till så börjar jag blogga igen! Sätt igång och kommentera om ni vill att ja ska börja blogga! ;D

2 kommentarer:

  1. Hej! Asså inte för att vara jobbig nu men här är fakta om anymous: för det första....... VAR INTE RÄDD!!!! anymous är en stor hackare TROR MAN det är ett virus sant... Men de är en grupp som skrämmer barnen..... Men anymous har hackat engelska msp som ni såg på videon... Men inte på svenska :-D glöm det nu och spela lugnt :-) Men logga INTE in om du ser anymous på skärmen....... Det är ingen fara :-)
    Ps niice blogg :-)

    SvaraRadera

Heej! Vad kul att du ville kommentera! Men inga taskiga kommentarer är du snäll! ♥