Purple Heart Background En bra msp-blogg att läsa! (:: Ny omröstning!

tisdag 3 juli 2012

Ny omröstning!

Heeej! Nu är jag äntligen hemma igen i Jönköping! Bilresan igår var väldigt tråkig..
Men nu har det kommit en ny omröstning på msp! 













Själv röstade jag på riktiga husdjur. ^^ Själv har jag ju 2 marsvin som heter Signe och Daisy, och en hund som heter Lady som vi ska hemta imorgon! 
Men så här blev då omröstningen: 













Vad röstade ni på? Kommentera snälla! Fast är inte Msp husdjur och boonies samma sak? 










Och jag vill bara tilägga att jag vill HEMSKT gärna att ni kommenterar!! Det är ju inte ens kul att blogga när bara en enda har kommenterat! Om det är ngn av er som inte vet hur man gör så kan ja förklara för er: Man går in på bloggen och trycker på *** kommentarer och så ser ni där det står skicka kommentar. Då skriver ni det ni vill skriva och sedan ser ni där det står kommentera som: Då väljer ni där OCH JAG VILL HELST ATT NI VÄLJER NAMN/WEBADRESS för att då skriver ni bara erat namn/mspnamn  elr bara ngt annat namn  Och webadressen är bara om ni har en blogg, annars kan ni låta det vara! 
Så det är så man kommenterar och snälla kan ni göra det!! För i värsta fall om ingen kommer kommentera på bloggen så kanske jag slutar blogga helt! (men sluta inte kika in på bloggen för det för det var bara OM) Och om ni inte vet vad ni ska skriva nu i kommentarerna så kan ni ju te.x skriva om vad ni röstade på i omröstningen.

UPPDATE: Ngn som vill att jag ska lägga ner bloggen elr? Ni var ju så duktiga på att kommentera på min förra blogg, varför vill ni nt nu?

3 kommentarer:

  1. jag röstade också på riktiga husdjur. p.s fin blogg!

    SvaraRadera
  2. Sluta inte blogga D: btw jag vet ju att du har börjat blogga på din förra blogg så :3

    SvaraRadera

Heej! Vad kul att du ville kommentera! Men inga taskiga kommentarer är du snäll! ♥