Purple Heart Background En bra msp-blogg att läsa! (:: Lördag 30/6

söndag 1 juli 2012

Lördag 30/6

Japp, det här blir då mitt första irl inlägg här på bloggen! 
Först igår så åkte vi iväg till kyrkan (kl 11) för att vi skulle på min kusins konfirmation (stavning?) 
(bild från google)
Men efter det så åkte vi till mina kusiner och vi fikade tårta, festade o.s.v  Så det är därför jag inte har hunnit blogga igår, för att dem har inget internet.. >.<

Vad ska jag göra idag?

Just nu är min mamma, pappa, och min mormor och köper en ny TV (för att min mormors gick sönder) och sedan ska vi åka till min farbror och fika lite och sedan åka till min faster  De har 2 jättegulliga katter hemma som heter Klara och Isabel  Dem är vita med svarta fläckar (kanske kommer ta bild på dem, men det är inte alls säkert)
 

Vad ska jag göra imorn?

Imorn så går väl dagen ut på att sitta i bilen i 10 timmar -.- (vi ska åka hem imorn)
Men hoppas att ni har haft det bra, OCH KOM IHÅG! Kan ni kommentera detta inlägget är ni snälla? 










P.S Om det är nån som jag har lovat en design till men inte fått sin än så beror det på att mitt msp laggar jätte mkt så jag kan inte öppna mina mails! 

2 kommentarer:

Heej! Vad kul att du ville kommentera! Men inga taskiga kommentarer är du snäll! ♥