Purple Heart Background En bra msp-blogg att läsa! (:: Om mig

torsdag 28 juni 2012

Om mig

Heej! Så kul att ni har tittat in här! Nu kommer ett litet inlägg om mig (för er som inte har läst min förra och min förr förra blogg) 

















Irl:

Namn: Nåt som börjar på A och slutar på A (;  (kan ni gissa vad det ee?? ^^)
Eftternamn: ***** = hemligt!!
Född: Den 22 februari 2002 så jag är 10 år nu (:
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Blå
Favoritfilmer: Monsters VS ailens, Dumma meej 8D,  Hannah montana, ICarly mm
Motto: Behandla andra så som du själv vill bli behandlad! ♥
Intressen: Kompisar, hästar, fiol, datorn, photoshop mm

MSP

Namn: EIin.
Level: 9 (snart halvvägs till lvl 10 o.o)
StarCoins: Hemligt!!
Vänner: 325 vänner ^^
Bff's på msp: Amy135 (flickvän, men är inte homo =P ) , Snowy1, Annasåsen, Sillia123 (ingen ordning)

En bild på mig på msp 





















Heheh, samma bild som profilbilden (orkade nt göra en ny  )

Men det var lite om mig, och jag hoppas verkligen att ni kommer att kika in på bloggen ofta och kommentera ofta! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Heej! Vad kul att du ville kommentera! Men inga taskiga kommentarer är du snäll! ♥